tiistai 24. marraskuuta 2015

Treenit jatkuu ja jatkuu, ja jatkuu...

"Mun silmää ei sitte vaivaa yhtään mikään, täällä vaan hössätään ylenpalttisesti heti, kun vähän siristelen. Naamaakaan en oo ihan priimasti jaksanut nyt puunailla, ni pääsi pieni rähmäpallero kertymään nokanpieleen. Kaikki kunnossa!

Oon muistanu taas mun yhen lempiharrastuksen, lentopalloilun! Oon treenaillu tätä jo vuosi sitte samassa paikassa ja asennossa ja nyt yhtäkkiä taas muistin, että täähän oli kivaa! Vaatii kyllä palvelijan paikalle passaileen mulle, mutta seki oli innoissaan, kun mää jaksoin taas innostua paperitollerosta. Niitä ei oo vähään aikaan näkynykään, ku Alfred pienempänä aina naposteli kokonaan nuo paperit. Nyt sain taottua sen päähän, että niitä ei syödä!

 Tästä se lähtee! Katon silmä tarkkana, kun pallo lähestyy!

 No heitä nyt jo äläkä piilottele sitä siellä! 

Ja sieltä se tulee! 

Mulla on tollero suussa, en oo noin pullee!!
Tää on tosi näppärä asento, pidän takajalat tukevasti tuolia vasten, että saan ponnahdusvoimaa! Pomppu mulla kyllä muutenkin on niin loistava, että pitää taituroida vähän eri asennossa ku ne telkkarin palloilijat.. Huitasen aina iskulyönnin tassulla pitkin maita ja mantuja, ja palvelija on joka kerta ihan hukassa eikä kerkee torjua tai puolustaa tai mitään muutakaan.

 Hohhoi, mistä Kuubasta asti se lähtee se palloa hakemaan???

Anna tänne se! TÄNNE!! Lopulta palloilu menee vähän höpöksi ja haluun vaan, että se laitetaan tuohon tuolin kapulaan, että saan sinkauttaa sen siitä maailmalle. Jaksan leikkiä vaikka kuinka kauan, kun tässä liikkuu enempi palvelija ku minä!

Palloilutreenit päättyi taas siihen, kun Alfred halus kans tulla harjotteleen. Sillä vaan on vähän erilaiset metodit pelin suhteen, vähän niinku tyyliin kaikki-mulle-heti-nyt. Ehdin kuitenki saattaa omat treenini loppuun nii ei harmittanu yhtään paljon, vaikka Alfred tuliki yhessä leikkimään!

Palvelija hekotti tälle päättömälle kuvalle ja toivois pitempiä käsiä, että mahuttais kokonaan kuvaan.. Ja jotain salamaaki se toivoo, jos sitte sais Alfredistaki vauhtikuvia. Nyt sitä kuvataan enempi ku se on vaan paikallaan ja sain luvan näyttää että minkä takia. Tässäpä lopuksi kaks kuvaa Alfredista ja sen päivävillistä niin hyvillä asetuksilla kuin palvelija osas siihen kameraansa laittaa:


Alf oli kyllä ihan täpinöissään, itekään en kerinny sen perään ja katoinki ihan äimänkäkenä, että mistä moinen virtapiikki. Päätin poistua paikalta ennen kuin se taas iskee kyntensä muhun!"
 
-Mimmi 

15 kommenttia:

  1. Oi miten kiva leikki, Coco tykkäis varmasti tosta leikistä myös. Voisit Mimmi tulla opettamaan meidän kokkelia! Salama on kyllä kiva lisäys valokuvaamiseen niin saa vähän vauhdikkaampia kuvia ilman heilumisia. Se olisi jyvä joululahja itselle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti Coco tykkäis! Tää on sopivan rentoa puuhastelua aina välillä :) -Mimmi

      En tiedä, maltanko odottaa jouluun asti tuon hankinnan kanssa, päivisinkin on jo tuskastuttavan pimeää kuvata ;)

      Poista
  2. Onpa vauhdikasta lentistä teillä! :-D Tästä olisi hauska nähdä video, vaikka tuskin sekään ehtisi tallentaa supernopsaa Alfredia. Mäkin suosittelen omaksi lahjaksi salamaa (hankin sellaisen joskus alkuvuodesta joulunjälkeislahjaksi) - ja Marraskuun Muruset säätämään sen asetukset kohdilleen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videossakaan ei taitaisi näkyä kuin vilahdus valkoista, kun Alfred spurttaa :D Lentiksen peluussa taas tarvis jonkun toisen kuvaamaan..
      Salama on kyllä ostoslistalla, mutta mitenkähän me saatais Marraskuun Muruset opastamaan käytössä ;D

      Poista
  3. No mutta! Sama peli eri nimi: meillä pelin nimi on "Nakkaa hiirtä" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Nakkaa hiirtä"kin kuulostaa tosi kivalta puuhalta! :)

      Poista
  4. Mä leikin tota samaa leikkiä! Mä oon joko lipaston päällä tai pöydällä ja mami heittää hiirtä. Tosi kiva leikki ja ihminen saa liikuntaa :) t. Sofi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihmisille tää on tosi liikunnallinen laji! Mää oon leikkiny pienenä niin paljon noilla hiirillä, että ei tällä hetkellä oikein kiinnosta ni siks tollero on parempi meillä :) -Mimmi

      Poista
  5. Haha. :D Ihan loistavat vauhtikuvat!! :D Näyttää niiiin tutulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä meki osataan joskus vähän spurttailla, vaikka aika rauhallisia ollaanki ^_^

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Se on hauskaa! Lentopalloilu on ihan mun laji :) -Mimmi

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Eikö! Mitäpä sitä turhia hötkyilemään :3

      Poista