lauantai 10. lokakuuta 2015

Pikamoi

Mimmi halusi kesken aurinkokylpyjen sanoa heipat. Täällä vietetään taas vaihteeksi leppoisaa vapaapäivää..


"Oon ollu tän viikon aika tättärä! Palvelijat ihmettelee, kun juoksen aamu-, päivä- ja iltavillejä ja kurisen mennessäni. Ei ne vaan tajuu... Alfred onneks leikkii mun kans aina välillä, mutta seki monesti vaan kattoo ihmeissään mun menoa, eikä uskalla tulla väliin! 

Kävin tuossa miespalvelijan sylissäkin puskemassa ja kehräämässä yhtenä aamuna! Se oli heti laverrellu musta tolle oikeelle palvelijalle ja jotain ne myhäilivät keskenään. Halusin vaan vähän aikaa olla sylissä lämpimässä, kun nuo on niin tyhmiä kun eivät voi laittaa tänne sisälle hellelukemia ja mun mielestä tänne paleltuu! Oon kyllä vähän nyt muutenkin ollut hellyyttä vailla ja annan tuon palvelijanki mua rapsutella, mutta sen syliin en kyllä mee. Alfred hoitaa sen sylityksen.

Mutta nyt täytyy mennä, palvelija lupas jatkaa tuota kuvan naruleikkiä! :)"

- Mimmi

4 kommenttia:

  1. Ihana kuvakollaasi Mimmi-kaunokaisesta! :) Syksyisin kannattaakin hakea vähän lämpöä palvelijoiden sylistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää totesin kans, että syli on ainoo keino tarjeta! Takankin nuo vois jo pikkuhiljaa lämmittää. -Mimmi

      Poista
  2. Sulla on selkeesti hyvä leikkinaru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on aivan paras! Se lintu narun päästä on jo syöty, mutta tää pelkkä naru onki paljon parempi :) -Mimmi

      Poista